Reklamační řád
Reklamační řád e-shopu wowflow.cz
Děkujeme vám za vaši důvěru a za nákup v našem e-shopu wowflow.cz. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme pro vás připravili následující reklamační řád, abychom vám zajistili jednoduchý a spravedlivý proces řešení případných problémů.
Reklamace zboží:
Pokud si všimnete jakéhokoli vadného zboží po jeho přijetí, kontaktujte nás co nejdříve. Maximálně do 24 hodin od doručení.
Proces reklamace vyžaduje, abyste nám poskytli fotografie vadného zboží a popis problému. To nám pomůže rychleji vyhodnotit situaci a najít pro vás nejlepší řešení.
Možnosti řešení:
Na základě poskytnutých informací o vadném zboží se rozhodneme o nejvhodnějším řešení reklamace.
Můžeme nabídnout náhradu vadného zboží, opravu, vrácení peněz nebo výměnu za jiný produkt podle vašich preferencí.
Podmínky pro reklamaci:
Pro reklamaci je důležité, abyste nám předložili důkaz o nákupu (např. objednávkové číslo).
Zboží musí být vráceno v původním stavu spolu se všemi příslušenstvími, pokud jsou součástí produktu.
Reklamace by měla být provedena v rozumném časovém horizontu od objevení vady, obvykle do 3 dnů od doručení.
Kontaktní informace pro reklamace:
Pro podání reklamace nás kontaktujte prostřednictvím našeho zákaznického servisu na telefonním čísle +420 773 333 117 nebo e-mailem na info@wowflow.cz.
Rádi vám poskytneme potřebné informace a asistenci při procesu reklamace.
Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás velmi důležité. Budeme se snažit co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit vaši reklamaci a zajistit, abyste byli spokojeni s našimi službami. Děkujeme, že jste si vybrali náš e-shop wowflow.cz a těšíme se na další příležitost.